Auteur Topic: stalling noord antwerpe  (gelezen 1642 keer)

Offline jarrah

• Newbie
  • *
stalling noord antwerpe
« Gepost op: maart 07, 2012, 16:15:06 pm »
ik zoek een betaalbare stal omgeving kalmthout, essen, brasschaat, kapellen, wuustwezel, brecht,...
de enige vereisten dat ik heb is dat de paarden buiten kunnen en er een binnenpiste aanwezig is

Offline vayake

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Horses are the most incredible animals on earth!
Re: stalling noord antwerpe
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2012, 19:44:25 pm »
Je hebt een PB.
!Animal lover!

Offline mrietje

• Hero Member
  • jaspertje en pebbles
    • te koop
« Reactie #2 Gepost op: maart 15, 2012, 07:39:39 am »
wij staan op jump on en alles is aanwezig
ligt in wuustwezel

weides
binnestalle
buitenstalle
3 x binne pistes
buiten piste/springpiste
stapmolen
paddock
wasplaatsen
solarium

voor meer info ff bp

groetjes

Offline jarrah

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: maart 19, 2012, 15:58:13 pm »
heb gehoord dat Jumpon te koop staat en dat ze er echt vanaf willen. Ik zie het niet zitten om van stal te veranderen om mss binnen enkele maanden terug te moeten verhuizen. Naast dat ziet het er wel ideaal uit  :)

Offline Nini

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: maart 20, 2012, 11:34:25 am »
Misschien is dit wel iets voor jou?
http://nl.kapaza.be/vi/63515184.htm?ca=2_s

Gelegen in Hoevenen (tussen Stabroek en Kapellen), 2,5 ha weidegang voor 7 paarden, vol-pension en fijne uitrijmogelijkheden.  Wel geen binnenbak beschikbaar, maar een ruime en verlichte buitenpiste die vrijwel het ganse jaar door berijdbaar is.
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man ~ Winston Churchill

Offline kimmekke_v

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: maart 20, 2012, 18:14:05 pm »
hallo,
bij mijn vorige stalling(paardje staat nu thuis)
hebben ze nog stallen vrij
gelegen te essen:
http://nl.kapaza.be/vi/62295866.htm?ca=1_s
groetjes

Offline Xiu

• Sr. Member
  • sine timore
« Reactie #6 Gepost op: maart 20, 2012, 18:23:07 pm »
heb gehoord dat Jumpon te koop staat en dat ze er echt vanaf willen. Ik zie het niet zitten om van stal te veranderen om mss binnen enkele maanden terug te moeten verhuizen. Naast dat ziet het er wel ideaal uit  :)

Ik weet niet of het echt te koop staat, maar blijkbaar staat in Antwerpen alles wel nu en dan te koop. Hoe vaak ik vroeger niet moest horen dat de manege waar ik reed te koop stond zonder dat het zo was... Idem voor sommige andere maneges. Verder, betwijfel of Jump-On veel zou veranderen mochten er andere eigenaars in komen. Is erg succesvol zoals het nu is, dus waarom zouden ze dat veranderen mocht het eventueel toch waar zijn en verkocht worden. Bel gewoon die stal op, dan weet je 't meteen want op al die roddels kan je echt niet afgaan.

Offline vayake

• Sr. Member
  • Horses are the most incredible animals on earth!
« Reactie #7 Gepost op: maart 28, 2012, 14:39:23 pm »
Jump On staat wel degelijk te koop!
!Animal lover!

Offline Seltje

• Sr. Member
  • You've learned me how to fly
« Reactie #8 Gepost op: maart 28, 2012, 14:53:11 pm »

Gelegen in Hoevenen (tussen Stabroek en Kapellen), 2,5 ha weidegang voor 7 paarden, vol-pension en fijne uitrijmogelijkheden.  Wel geen binnenbak beschikbaar, maar een ruime en verlichte buitenpiste die vrijwel het ganse jaar door berijdbaar is.
Ik heb jaren gezocht naar een stalling omgeving hoevenen, en niks gevonden, en nu zie ok dit... pff, paardje is voorlopig toch weg, maar ik hou het in mijn achterhoofd voor moest er ooit terug één komen.
Ik loop naast een paard --> rugproblemen
Ik zit in een stoel naar een paard te kijken --> nog meer rugproblemen
Ik kruip op het paard, stap na het rijden af --> rugproblemen over...

Offline Seltje

• Sr. Member
« Reactie #9 Gepost op: maart 28, 2012, 14:59:26 pm »
Er is in kalmthout trouwens een redelijk nieuwe stal met weidegang... stal ruitershof?
In essen heb je een aantal stallen met weidegang. onder andere t spijker (ofzoiets?)
Brasschaat: mishagen (geen idee hoe het daar zit met weidegang)
Kapellen: St Hubert (alleen in de zomer beperkte weidegang, en ik zou het niet direct betaalbaar noemen, wel prachtige binnenpistes).
In putte-kapellen heb je nog een aantal stallen (bijvoorbeeld stal stockmans, maar daar geraak je nogal moeilijk binnen).
Wuustwezel en Brecht weet ik niet, maar daarover zullen andere bokkers je nog we wat kunnen vertellen.

Offline Xiu

• Sr. Member
  • sine timore
« Reactie #10 Gepost op: maart 28, 2012, 16:11:51 pm »
Ruitershof is niet nieuw hoor, bestaat al érg lang. Maar wel een zeer degelijke stalling, twee binnenpistes waarvan één grote springpiste, stallen voldoende ruim en proper, niet té druk.

't Spijker zou ik niet meteen aanraden. Typische manege ten koste van de paarden.

Mishagen is behoorlijk "exclusief" (lees: zeer duur).

St.-Hubert is zeer goed qua accomodatie, maar hangt ook een behoorlijk prijskaartje en bijbehorende mentaliteit aan vast.

Offline Seltje

• Sr. Member
« Reactie #11 Gepost op: maart 28, 2012, 16:15:13 pm »
Als het over te koop zijn van maneges/stallen gaat: St Hubert is ook te koop, maar geen enkele gezonde mens zou de prijs geven die ze daarvoor vragen... (nog tans zo een prachtige lokatie, als ze de weidegang er verbeteren stond ik er al lang terug, ik ken de eigenaars nogal goed, en heb er in mijn jeugdjaren nog gewerkt).

Oei, ik heb nog maar pas over ruitershof gehoord, hoewel ik al heel mijn leven in kalmthout en omstreken woon.

Offline Xiu

• Sr. Member
  • sine timore
« Reactie #12 Gepost op: maart 28, 2012, 16:24:27 pm »
't Is eerder Nieuwmoer zeker waar 't Ruitershof ligt? Ken dat van toen ik een jaar of 12 was en met een springruiter meeging als groom ;) Dus bestaat sowieso al meer dan 10 jaar, en zal toen ook niet splinternieuw geweest zijn ;) St.-Hubert heeft inderdaad een heel goede accomodatie en ligging. Staat dat nu alweer te koop? Da's daar ook een beetje een duivenkot hé :lol

Offline Nini

• Jr. Member
  • **
« Reactie #13 Gepost op: maart 30, 2012, 08:40:18 am »

Ik heb jaren gezocht naar een stalling omgeving hoevenen, en niks gevonden, en nu zie ok dit... pff, paardje is voorlopig toch weg, maar ik hou het in mijn achterhoofd voor moest er ooit terug één komen.

Er komt niet zo heel vaak een plekje vrij, en als dat gebeurt is het doorgaans ook meteen weg (we verwachten onze nieuwe aanwinst komend weekend al).  Dat heb je met tevreden klanten hè ;)
There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man ~ Winston Churchill

Offline Willeke1991

• Newbie
  • *
« Reactie #14 Gepost op: september 25, 2014, 13:45:05 pm »
Kan er iemand mij de contact gegevens geven van S*tal M*ishagen?
Ik ben hier al is gaan informeren maar ben ondertussen van GSM veranderd... En op het net is niks te vinden.
En aangezien ze prive zijn wil ik niet zomaar het erf op gaan...

Bednakt!!!
« Laatst bewerkt op: september 25, 2014, 16:03:41 pm door Saar »

Partners:
.