NIEUW: Hippische Zoekertjes
di man heeft een merrietje verkocht aan iemand van onze opleiding en die komt toch volledig overeen met de foto en is echt wel lieverdje...en ik zeg ook dat ik de hengst op foto wel mooi vind, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook bij ga kopen :p daarvoor heb ik iemand die lang genoeg in de paardenwereld zit en als ik het vraag voor mij wel gaat rondneuzen, bij haar weet ik ook dat ze geen paarden zl voorstellen waar ik achteraf niet mee overweg ga kunnen... (zo zal ze me vb nooit een typische Clinton proberen verkopen...)die fokmerrie voorlopig keur kan me ook wel bekoren!
Citaat van: Karin84 op oktober 28, 2009, 19:11:02 pmdi man heeft een merrietje verkocht aan iemand van onze opleiding en die komt toch volledig overeen met de foto en is echt wel lieverdje...en ik zeg ook dat ik de hengst op foto wel mooi vind, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook bij ga kopen :p daarvoor heb ik iemand die lang genoeg in de paardenwereld zit en als ik het vraag voor mij wel gaat rondneuzen, bij haar weet ik ook dat ze geen paarden zl voorstellen waar ik achteraf niet mee overweg ga kunnen... (zo zal ze me vb nooit een typische Clinton proberen verkopen...)die fokmerrie voorlopig keur kan me ook wel bekoren!Tja, soms zal hij eens goede pony's hebben zeker? Toch altijd heel voorzichtig zijn met die mens, want hij bedriegt vaak. Qua andere paarden aansmeren tot gebreken toe. Maar toen ik mee was, stond er bvb ook een supek lelijk tinkerveulentje waar ik helemaal weg van was. Moest hij dat nog hebben kocht ik het ook direct, alis het bij hem.
@ Vanmeiv, werk jij daar??? Ik was van plan om Luna te adopteren, maar toen is er een piepveulen mijn leven binnengewandelt (ook behoorlijk verwaarloosd) en voor 3 heb ik jammergenoeg geen budget. Hoe gaat het nog met haar? Ik was ook op slag verliefd op Luna, zo'n mooie meid. Ik moet nog eens langskomen, al van voor de zomer geleden dat ik Marina gezien heb. Misschien tot binnenkort eens.
Citaat van: Pindanootje op oktober 28, 2009, 19:16:15 pmCitaat van: Karin84 op oktober 28, 2009, 19:11:02 pmdi man heeft een merrietje verkocht aan iemand van onze opleiding en die komt toch volledig overeen met de foto en is echt wel lieverdje...en ik zeg ook dat ik de hengst op foto wel mooi vind, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook bij ga kopen :p daarvoor heb ik iemand die lang genoeg in de paardenwereld zit en als ik het vraag voor mij wel gaat rondneuzen, bij haar weet ik ook dat ze geen paarden zl voorstellen waar ik achteraf niet mee overweg ga kunnen... (zo zal ze me vb nooit een typische Clinton proberen verkopen...)die fokmerrie voorlopig keur kan me ook wel bekoren!Tja, soms zal hij eens goede pony's hebben zeker? Toch altijd heel voorzichtig zijn met die mens, want hij bedriegt vaak. Qua andere paarden aansmeren tot gebreken toe. Maar toen ik mee was, stond er bvb ook een supek lelijk tinkerveulentje waar ik helemaal weg van was. Moest hij dat nog hebben kocht ik het ook direct, alis het bij hem.in elk geval, zijn paarden zijn wel beter opgevoed en beter in de hand dan wat we van die andere handelaar krijgen om zadelmak te maken...
Plaats genoeg, maar had ik nu maar geld... Deze mooierd:http://picasaweb.google.com/staljansenvandenhout/APPALOOSADONJA3JarigeBraveBruineSchabrakBonteMerrieVerwachteStokmaatCa164cm#jammie!
Deze: http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/21542367/Topklasse_Arabo_Friese_veulens.htmlIk vind ze zo leuk hé Ik kijk bijna elke dag naar kapaza onder arabo fries Is echt droompaardje
Citaat van: Anzie op november 03, 2009, 09:48:26 amPlaats genoeg, maar had ik nu maar geld... Deze mooierd:http://picasaweb.google.com/staljansenvandenhout/APPALOOSADONJA3JarigeBraveBruineSchabrakBonteMerrieVerwachteStokmaatCa164cm#jammie!kvind haar wel mooi, alleen de rijfoto's spreken mij niet zo aan..