Auteur Topic: kapaza; Had je nu maar plaats en geld;Welk paardje zou je zo gaan kopen??  (gelezen 33214 keer)

Offline Pindanootje

• Sr. Member
    • Spots N Dots Paradise
Re:kapaza; Had je nu maar plaats en geld;Welk paardje zou je zo gaan kopen??
« Reactie #90 Gepost op: oktober 28, 2009, 19:16:15 pm »
di man heeft een merrietje verkocht aan iemand van onze opleiding en die komt toch volledig overeen met de foto en is echt wel lieverdje...
en ik zeg ook dat ik de hengst op foto wel mooi vind, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook bij ga kopen :p daarvoor heb ik iemand die lang genoeg in de paardenwereld zit en als ik het vraag voor mij wel gaat rondneuzen, bij haar weet ik ook dat ze geen paarden zl voorstellen waar ik achteraf niet mee overweg ga kunnen... (zo zal ze me vb nooit een typische Clinton proberen verkopen...)

die fokmerrie voorlopig keur kan me ook wel bekoren!

Tja, soms zal hij eens goede pony's hebben zeker? Toch altijd heel voorzichtig zijn met die mens, want hij bedriegt vaak. Qua andere paarden aansmeren tot gebreken toe. Maar toen ik mee was, stond er bvb ook een supek lelijk tinkerveulentje waar ik helemaal weg van was. Moest hij dat nog hebben kocht ik het ook direct, alis het bij hem.
He knows when you're happy
He knows when you're comfortable
He knows when you're confident
And he ALWAYS knows when you have carrots.

Karin84

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: oktober 29, 2009, 10:22:19 am »
di man heeft een merrietje verkocht aan iemand van onze opleiding en die komt toch volledig overeen met de foto en is echt wel lieverdje...
en ik zeg ook dat ik de hengst op foto wel mooi vind, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook bij ga kopen :p daarvoor heb ik iemand die lang genoeg in de paardenwereld zit en als ik het vraag voor mij wel gaat rondneuzen, bij haar weet ik ook dat ze geen paarden zl voorstellen waar ik achteraf niet mee overweg ga kunnen... (zo zal ze me vb nooit een typische Clinton proberen verkopen...)

Tja, soms zal hij eens goede pony's hebben zeker? Toch altijd heel voorzichtig zijn met die mens, want hij bedriegt vaak. Qua andere paarden aansmeren tot gebreken toe. Maar toen ik mee was, stond er bvb ook een supek lelijk tinkerveulentje waar ik helemaal weg van was. Moest hij dat nog hebben kocht ik het ook direct, alis het bij hem.

in elk geval, zijn paarden zijn wel beter opgevoed en beter in de hand dan wat we van die andere handelaar krijgen om zadelmak te maken...

vanmeiv

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: oktober 29, 2009, 13:15:09 pm »
Daar moet ik Kapaza niet voor afzoeken ... bij ons op de opvang staat ook Luna, een inbeslaggenomen paard. Er komen al 2 pony's naar ons binnenkort, maar ondertussen heb ik Luna beter leren kennen en ik wou dat ik haar ook kon adopteren, maar helaas hebben wij geen plaats voor haar  :( :( :( De dag dat ik haar zal zien vertrekken naar haar nieuwe thuis, ga ik nog traantjes laten ....

maar als ik echt veel geld had en de plaats zou ik deze er nog bijplaatsen:

http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/12025591/Arabisch_merrieveulen.html

of deze prachtige merrie:
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/21476848/Mooie_Arabische_merrie_GUDJAR_x_AL_JAZIRAH_Plakat.html

Offline pluiskuiken

• Hero Member
  • Geslacht: Vrouw
  • My love, my life, my everything... Falco!!!
« Reactie #93 Gepost op: oktober 29, 2009, 16:23:05 pm »
@ Vanmeiv, werk jij daar??? Ik was van plan om Luna te adopteren, maar toen is er een piepveulen mijn leven binnengewandelt (ook behoorlijk verwaarloosd) en voor 3 heb ik jammergenoeg geen budget. Hoe gaat het nog met haar? Ik was ook op slag verliefd op Luna, zo'n mooie meid. Ik moet nog eens langskomen, al van voor de zomer geleden dat ik Marina gezien heb. Misschien tot binnenkort eens.

Karin84

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: oktober 29, 2009, 18:11:10 pm »
@ vanmeiv, zou je in PB eens wat info over Luna kunnen doorgeven? ik ben niet echt op zoek naar een 4e paard, mar je weet maar nooit...

vanmeiv

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: oktober 29, 2009, 19:00:58 pm »
@ Vanmeiv, werk jij daar??? Ik was van plan om Luna te adopteren, maar toen is er een piepveulen mijn leven binnengewandelt (ook behoorlijk verwaarloosd) en voor 3 heb ik jammergenoeg geen budget. Hoe gaat het nog met haar? Ik was ook op slag verliefd op Luna, zo'n mooie meid. Ik moet nog eens langskomen, al van voor de zomer geleden dat ik Marina gezien heb. Misschien tot binnenkort eens.

Werken doe ik daar niet, ik kom daar elke week (meestal 2x in de week  ;D) als vrijwilliger. Inderdaad, Luna heeft ook zo'n indruk op mij gemaakt, vanaf de 1e keer dat wij daar langskwamen. Haar blik, fantastisch paardje gewoonweg ! Sindsdien ben ik niet meer bij haar weg te slagen, misschien ook wel omdat zij zo moeilijk te benaderen was, dat ik daardoor meer tijd bij haar doorbreng. Maar eens ze iemand vertrouwd .... Ik weet niet of jij Mieke kent, dat kleine shetlandje op de voorste wei? Die komt naar ons binnenkort, samen met Filou. Filou staat altijd samen met Ricard (blauwoogje  :D ). Maar helaas sleept die rechtzaak nog steeds aan, en blijven wij maar wachten....

Offline pluiskuiken

• Hero Member
« Reactie #96 Gepost op: oktober 30, 2009, 12:11:00 pm »
Jah, da's altijd het probleem he, dat je nooit zeker weet of ze toegewezen kunnen worden en wanneer. Maar ja, ze zijn daar toch goe bezig ze. Karin, deze mooie dame kan wel niet bereden worden he, just so you know.

Offline Pindanootje

• Sr. Member
    • Spots N Dots Paradise
« Reactie #97 Gepost op: oktober 30, 2009, 12:47:06 pm »

in elk geval, zijn paarden zijn wel beter opgevoed en beter in de hand dan wat we van die andere handelaar krijgen om zadelmak te maken...

Allemaal goed en wel, maar het is en blijft een bedrieger waar je mee moet oppassen.

Offline Ieva

• Hero Member
    • Ieva fotografie
« Reactie #98 Gepost op: november 03, 2009, 00:30:18 am »
Deze:

http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/21542367/Topklasse_Arabo_Friese_veulens.html

Ik vind ze zo leuk hé :P Ik kijk bijna elke dag naar kapaza onder arabo fries :D

Is echt droompaardje :)

Offline Anzie

• Sr. Member
"Horses lend us the wings we lack... "

Offline pluiskuiken

• Hero Member
« Reactie #100 Gepost op: november 03, 2009, 10:05:54 am »
@ Anzie: ik ben zelf een appy eigenaar, en toch kan deze me niet echt bekoren. Hoewel ze wel meer typisch apaloosa is dan mijn ventje. Echt broodnodig eens foto plaatsen. Ik doe mijn best.

Offline Pindanootje

• Sr. Member
    • Spots N Dots Paradise
« Reactie #101 Gepost op: november 03, 2009, 10:09:32 am »
Mij kan ze toch wat bekoren  :P

hammeke

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: november 03, 2009, 15:38:58 pm »
Plaats genoeg, maar had ik nu maar geld... :P

Deze mooierd:

http://picasaweb.google.com/staljansenvandenhout/APPALOOSADONJA3JarigeBraveBruineSchabrakBonteMerrieVerwachteStokmaatCa164cm#
jammie!

kvind haar wel mooi, alleen de rijfoto's spreken mij niet zo aan..

hammeke

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: november 03, 2009, 15:46:15 pm »
Deze:

http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/21542367/Topklasse_Arabo_Friese_veulens.html

Ik vind ze zo leuk hé :P Ik kijk bijna elke dag naar kapaza onder arabo fries :D

Is echt droompaardje :)

heb je deze nog niet gezien dan ?
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/20287175/Arabo_friese_merrie_E_pony_maat.html

deze kan me toch ook wel bekoren :D

Offline Anzie

• Sr. Member
« Reactie #104 Gepost op: november 03, 2009, 15:50:01 pm »
Plaats genoeg, maar had ik nu maar geld... :P

Deze mooierd:

http://picasaweb.google.com/staljansenvandenhout/APPALOOSADONJA3JarigeBraveBruineSchabrakBonteMerrieVerwachteStokmaatCa164cm#
jammie!

kvind haar wel mooi, alleen de rijfoto's spreken mij niet zo aan..

Tja, beestje is dan ook 3 1/2 jaar, zal een van de eerste keren zijn dat ze erop zitten als je 't mij vraagt.
"Horses lend us the wings we lack... "

Partners:
.