Vragen over het forum? Contacteer eerst de boardmoderator of onze global mods: Sien en Tasunke
@xiu tom en co heeft wel cat chow
ewel,dat volg ik nu volledig.ik ben zeker dat heel wat minder dure merken(die amper bekend zijn) even kwalitatief zijn als royal canin of hills of .... en een stuk voordeliger zijn in de portemone.nu,is hier iemand die zo'n alternatief kattenvoermerk kent?(droogvoer)ze zijn hier dol op royal canin,maar we mengen dit(50/50) met huismerken,omdat ze anders echt niets meer willen eten als we bv een staaltje geven of uit noodzaak(bv eten is op en het duurt 2 dagen voor we in een dierenspeciaalzaak raken) enkele dagen iets anders moeten geven.ik betaal niet graag commercie,en royal canin,daar betaal je vooral de naam,maar qua kattenvoer nog niets gevonden die minder commercieel is en die ze even lekker vinden.(zelfs de dure mensen zijn echt niet zo goed bevonden,Iams,proplan,....moeten ze allemaal niet)ook krijgen ze smorgens altijd een beetje natvoer(ik verdeel zo'n 400gr blikje over 3 dagen en onder 4 katten,dus echt niet veel) en daar moeten ze alleen maar de super goedkope blikken van de zoomart hebben.royal canin,friskies,wiskas,gourmet,.... vinden ze allemaal ok voor 1 dag,daarna niet meer nodig.
(enkel niet het huismerk van Tom&Co en Delhaize, want dat ruikt nogal vies...)